Telefon Sistemleri

İç iletişim (çalışanlar arasındaki iletişim) ve Dış iletişim (dışarıdan gelen çağrılar, dışarıya giden çağrılar) ihtiyaçlarının, faaliyetleri kesintisiz ve sorunsuz yapabilmek için karşılanması gerekir. Yoğun iletişim gereksinimi olan ÇAĞRI MERKEZİ gibi yapılarda bu faaliyetlerin düşük maliyetli, kesintisiz ve anlaşılabilir ses kalitesinde ve kayıt altına alınabilir yapıda olması beklenir. Bu nedenle, basit Analog Telefon  Sistemleri yanında, İnternet Tabanlı, yüksek kapasiteli, geçmiş kayıtlara hızlı ve kesintisiz-kayıpsız erişilebilen, başka sitemler ile çalışabilen, kolay büyüyebilen, Yapısal Kablolama üstünde çalışabilen, Kablolu veya Kablosuz olabilen sistemler kuruyoruz.